inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 poontat2000 於 2009-2-11 11:56 AM 發表 125#仲未收到PM阿~ 團主會唔會收到貨品後再出一個LIST 提供各會員可分到的貨品?
TOP
cheaphin 當前離線
Zephaniah
進階會員
garykwyu 當前離線
初級會員
原帖由 bbb610 於 2009-2-11 08:30 AM 發表 唔緊要,最緊要學到野(老闆mode )有機會下次set人數同唔改得list,甘應該好好多 希望再搞啦,因為其他店都有野想買
S2k 當前離線
「無錢」 改
中級會員
原帖由 inori 於 2009-2-11 13:51 發表 已經做左另一間店既白老鼠 .....再搞睇下有冇時間
chintungyip 當前離線
bbb610 當前離線
原帖由 chintungyip 於 2009-2-11 02:16 PM 發表 比d info睇下
原帖由 inori 於 2009-2-11 14:20 發表 等依團完左先啦,廢事混亂......有心既就去咨詢版之前果個post睇下
Darkaz 當前離線
Who care?
原帖由 inori 於 2009-2-11 13:51 發表 已經做左另一間店既白老鼠 .....再搞睇下有冇時間 真係快手,琴日落order今日下午到