tinhon 當前離線
求學?不!是求分數……
中級會員
TOP
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
unknown 當前離線
kimhocity 當前離線
進階會員
回復 A君 51前@@ 我可能係大陸 我可唔可以留多個電話 kimhocity 發表於 24/4/2013 09:30
leunga 當前離線
貨已訂正常呢兩日會發貨~~ 請大家收到後pm我,謝謝 有問題亦可找我跟進 ... A君 發表於 2013-4-24 21:24
係咪即係呢兩日會開始送貨? leunga 發表於 24/4/2013 23:11
DarkPK 當前離線