多毛 當前離線
不搞超頻
Banned
TOP
wongtyaa 當前離線
中級會員
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
S03黑框黑网 我都未,a sir 最後最後想要s03,sorry appendy 發表於 19/4/2013 20:55
S02 --- $2250 灰框藍網 樓下交收, (可否 晚上7時後交收) THX A SIR beacher 發表於 19/4/2013 21:08
A sir,匯豐用轉賬係唔係轉唔到的?一定要用入錢機?thx~ ZERO1 發表於 20/4/2013 14:55
J01-1 --- $300 藍 thx 請問幾時比錢? 住宅附加費係幾多? wongtyaa 發表於 20/4/2013 17:39
ak8 當前離線
進階會員
atupal 當前離線
stepmic 當前離線