已取 thanks

TOP

已取...thanks
但有D失望..
手工唔係咁好..
賭神骰子
寧寧捨捨有1粒唔係好得..另外2粒無問題..

TOP

想問下d教學係邊度dl??
公文袋中冇link wo

TOP

thx ,已取貨

TOP

賭神骰子好難用..係咪一定要係布上用?
成功率20%左右

TOP

原帖由 kei81012 於 2009-5-31 00:23 發表
賭神骰子好難用..係咪一定要係布上用?
成功率20%左右

你可以嘗試下低角度放落去

TOP

幾時再開新團呀?

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-7-10 01:29 發表
幾時再開新團呀?

第4團
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP