dcc2000 當前離線
進階會員
Aukey果隻2米長 2A線係咪偉哥線? jc0604535 發表於 2015-12-16 02:16
TOP
jc0604535 當前離線
以前買過幾條Docomo 20AWG玩,都差不多偉哥料,就係唔過得data! jc0604535 發表於 2015-12-16 20:52
NBFS 當前離線
中級會員
pkboy 當前離線
bubba 當前離線
Miipp 當前離線
特級會員
偉哥超短線 ssp 雜貨鋪重有真 (材實料) 線的, 早一兩個禮拜買左條. 但間野同時有高仿, 要跟上次另一 ching 教路方法去辨別. 主要係個 micro usb 插頭唔同廠. 至於 aukey 牛個條線, 夠粗叉電來講 ok, 但個 micro usb 頭明顯無偉哥線個頭咁靚 (插得夠清脆順暢) Miipp 發表於 2015-12-17 15:51
kelvinho313 當前離線
我也有入手 但有d問題問下大家 我用 Ai port 叉同一部機 (線也一樣) 一時叉有1.4a out 當我轉第2個Ai port 會跌去0.45a 是否衣個充電器有問题 tks kelvinho313 發表於 2015-12-25 17:59