Aukey果隻2米長 2A線係咪偉哥線?
jc0604535 發表於 2015-12-16 02:16

AUKEY嘅線都算OK

不過比起LG偉哥線用20AWG線芯,AUKEY 2m應該會差過LG 1.8m (壓降大少少,電流會低d)

TOP

以前買過幾條Docomo 20AWG玩,都差不多偉哥料,就係唔過得data!

TOP

以前買過幾條Docomo 20AWG玩,都差不多偉哥料,就係唔過得data!
jc0604535 發表於 2015-12-16 20:52

Docomo線過唔到data,乜唔係4芯架咩?

AUKEY線我有1.2m,線身好粗吓,不過唔知到底係線(銅)芯粗,定係膠皮厚。

我得閑攞嚟同LG線對比吓。

TOP

回覆 79# dcc2000


ching, how much?

TOP

回覆 82# jc0604535


Docomo 20AWG應該過到DATA架喎,便用中

TOP

請問有邊隻快充線淘得過?
麻煩俾keyword我,thx  

TOP

偉哥超短線 ssp 雜貨鋪重有真 (材實料) 線的, 早一兩個禮拜買左條.

但間野同時有高仿, 要跟上次另一 ching 教路方法去辨別. 主要係個 micro usb 插頭唔同廠.

至於 aukey 牛個條線, 夠粗叉電來講 ok, 但個 micro usb 頭明顯無偉哥線個頭咁靚 (插得夠清脆順暢)

TOP

偉哥超短線 ssp 雜貨鋪重有真 (材實料) 線的, 早一兩個禮拜買左條.

但間野同時有高仿, 要跟上次另一 ching 教路方法去辨別. 主要係個 micro usb 插頭唔同廠.

至於 aukey 牛個條線, 夠粗叉電來講 ok, 但個 micro usb 頭明顯無偉哥線個頭咁靚 (插得夠清脆順暢)
Miipp 發表於 2015-12-17 15:51

雜貨舖真假捞埋一齊,要非常小心揀,大概十條裏面有一條 "相信" 係真貨,仲祗限35cm短線,長線我試過 "慢慢揀",冇條真。。

TOP

我也有入手 但有d問題問下大家
我用 Ai port 叉同一部機 (線也一樣) 一時叉有1.4a out 當我轉第2個Ai port 會跌去0.45a  是否衣個充電器有問题 tks

TOP

我也有入手 但有d問題問下大家
我用 Ai port 叉同一部機 (線也一樣) 一時叉有1.4a out 當我轉第2個Ai port 會跌去0.45a  是否衣個充電器有問题 tks
kelvinho313 發表於 2015-12-25 17:59

其實所謂AI port,祗係USB輸出port裏面有粒 "識別芯片" 提供D+D- 識別信號俾部電話,"呃" 部機以用最高電流充電。

ching呢種情況,好多時係部電話本身嘅問題,例如從某個拔出,即時再插入另一個port,部機唔識再scan個D+D-信號,就可能出現呢種情況。

不過充電器裏面嘅識別芯片亦有可能出現提供唔到識別信號俾手機,祗要拔走AC電源等一陣再插返,就可以自動reset。

假如某個port經常識別唔到,咁就有機會係個port粒識别芯片有問題。

TOP