wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
so can u guys tell me if i resell this keyboard, how much can i ask for? yoimcalvinn 發表於 2012-3-19 11:04
TOP
其實不嬲打字都唔會望keybarod... kenkendee 發表於 2012-3-19 11:48
LEMON_N_TEA 當前離線
中級會員
yoimcalvinn 當前離線
唔知ching你講緊咩 wonghoyat 發表於 2012-3-19 12:38
IF I SELL THIS KEYBOARD, HOW MUCH CAN I SELL IT FOR? yoimcalvinn 發表於 2012-3-19 13:52
kenkendee 當前離線
追求無止境的生活態度
samlcy1997 當前離線
特級會員
好似唔係同刻....雷雕@@? kenkendee 發表於 2012-3-19 11:45
佢係叫同刻的.. 我套都係.. samlcy1997 發表於 2012-3-19 16:47
咁都叫同刻=,= 咁我套叫咩-.-? 雕刻? kenkendee 發表於 2012-3-19 17:07
佢係咁叫,我都無野講GA... samlcy1997 發表於 2012-3-19 17:10