Man@MFHK 當前離線
進階會員
回覆 he5a 搵接收到DMB-TH(香港用電波[應該])既就可以吧 樹下乘涼 發表於 2017-8-3 02:09
TOP
heston 當前離線
中級會員
有冇牌子呢 heston 發表於 2017-8-6 18:01
ackjac 當前離線
macis 當前離線
特級會員
結果搵隔離板師兄收左隻大陸既USB高清電視接收器成功睇得返電視。 Man@MFHK 發表於 2017-8-6 17:26
tam613 當前離線
換個有電視接收便ok ? tam613 發表於 2017-8-14 18:33
alanhippo 當前離線
換隻兼容到既USB TV tuner就ok。 Man@MFHK 發表於 2017-8-14 19:45
ching 你塊Intel DZ68DB放左未? alanhippo 發表於 2017-9-2 01:17