9008 白同刻 幾錢?同有沒有黑軸?

TOP

據説係special edition 的鴨仔









在此多謝chung475 兄拖我落海 (PLU) ...
yoimcalvinn 發表於 2012-3-18 16:39


全白色真係好靚...搞到我都想手入返隻...

TOP

1隻好普通的1008??
好靚呀
tommykwan222 發表於 2012-3-18 17:25



    zzzz 哩皺唔係1008 -.- 係9008黎

TOP

ABS白同刻9008?
雲一0一 發表於 2012-3-18 18:08



    好似唔係同刻....

TOP

ABS白同刻9008?
雲一0一 發表於 2012-3-18 18:08



    好似唔係同刻....雷雕@@?

TOP

yoimcalvinn 發表於 2012-3-18 19:18



    紅+藍燈 + 白色key 好毒@@

TOP

紅軸點會重 ?
raisin 發表於 2012-3-18 21:16



    紅軸幾好feel 架@@

TOP

未必有gum白
wonghoyat 發表於 2012-3-18 21:22



    不如試下嘖珍珠白...

TOP

需要習慣盲打
wonghoyat 發表於 2012-3-18 21:28



    其實不嬲打字都唔會望keybarod...

TOP

本帖最後由 099 於 2012-3-19 12:09 編輯

  白色恐怖



TOP