覺得制唔過,會唔會買番d舊model穩陣d?
vv123 發表於 2016-5-30 15:48


舊model打印質素都好D添, 1200dpi

TOP

回復 37 #eebenlee

Software 點寫得唔好?

而且公司既然要買咁多,點解唔少量先買?
一次咁大量入20部?

TOP

回復 50 #vv123

舊model 都只係1+2

如果你要安全啲,可以考慮出左2,3年又少壞款既
不過都唔排除已經轉款

TOP

回復 51 #KinChungE

現役又有得賣好似115,225都係2400x600
仲有咩舊model 又高解像度?
2手?

TOP

回復 48 #win168

非常容易

TOP

回復 KinChungE

現役又有得賣好似115,225都係2400x600  
仲有咩舊model 又高解像度?
2手? ...
kumamon2015hk 發表於 2016-5-30 23:50


停產, 買唔到

105/215係Fuji Xerox S-LED
115/225係Brother OEM

而家要S-LED只得翻Color機

TOP

逐樣講,咪話我老吹,FX有人嚮度嘅聽清楚

我公司原本已用緊 FX 大機兩部,兩年內機齡,見部機都行得 ok,service 都算快,咁啱有 project要買廿多部,ok啦,揾返跟開個 corp sales一次過落單買埋算…

1. 硬件造工差
其中一部 usb port離奇鬆脱,跌埋入機裡面,揾人黎睇,話係人為損壞,之後報價$1000維修… 部機先$1100,全機完好無撞過無外觀破損,佢話 usb port唔會咁爛… 大佬呀,用咗個零月,用 usb port動作一定係 plug and unplug架啦,家陣你設計及造工問題,一嘢要我$1000 維修,即係叫我掉咗佢…

2. 網上 submit投訴無人跟進
ok,admin同事同佢地 deal唔掂,我自己出馬,May23 星期一下晝1730 hotline收工,於是我上佢 website submit feedback投訴上述份 quote離譜… 馬上收到電腦autoreply…
一等等到 May26 星期四,仲未有人覆,打上去,個男同事 drop低我電話,到最後都係無人覆…
May30 星期一,仲未有人覆… 忍無可忍再打上 hotline,同個女同事講咗15mins道理,佢話明日覆,但今日成日星期二,都無人正式跟進

3. 換超市 coupon 麻煩
上網逐部機登記完,又話要寄 barcode及買單 copy去 FX,無得即時 online submit埋,寄完成個星期又話無收過,到最後要用 courier親手拎去,家陣又話我地多機,額大,仲要等一個星期…

4. driver問題… 師父唔掂…
廿幾部機落晒 site用,早個星期開始有問題,有兩部265Z成日出 error code… 叫咗 tech佬黎,睇完晒,佢話
"部265Z無問題,最主要係你 D同事每日 set機,又開又關,plug n unplug D usb cable,D notebook有 error code… 你地鏟咗部機再裝過啦!"
我地所有機行 win7 新機 fresh install,用 ssd,除原生 windows及兩個要裝嘅 program,其他咩嘢都無,你 pro,ok我地聽你講,攞咗其中兩部 notebook返公司 format restore… 攪完,點知都有 error code!!! 仲係有一樣問題!!!
再叫師父黎,又睇完,reset 埋部 265Z,家陣嘅 update係懷疑部 265Z裡面有硬件問題,仲要等 tech support update…

揀 FX 265z黎做公司 project,係我 嘅 "mistake of the year 2016",千揀萬揀,唔揀 HP Canon Brother 京瓷,揀咗 FX,全方位硬件軟件 CS問題,我仲點叫人揀你!

有 FX人嘅,叫你 CS揾人打俾我啦,你仲未有人正式覆我呀!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

逐樣講,咪話我老吹,FX有人嚮度嘅聽清楚

我公司原本已用緊 FX 大機兩部,兩年內機齡,見部機都行得 ok,s ...
eebenlee 發表於 2016-6-1 02:11


我覺得係因為呢部機唔係Fuji Xerox親生仔, 而係Brother OEM, 所以driver/firmware問題唔到fuji xerox控制

TOP

回覆  eebenlee

p&p why 日日無時無刻p&p
whitechunk 發表於 2016-6-1 03:26


    我唔明你所講嘅 P&P係咩,如果你指嘅係 plug & unplug,因為我 setup operation site係朝早 set完夜晚拆,每日裝拆一次,只係用咗兩個月,我唔覺得你 mis-use

TOP