wlmak 當前離線
進階會員
TOP
dcc2000 當前離線
某人的分身又來了 wlmak 發表於 2015-11-18 12:18
預咗果班 "磚家" 嚟抽水 果班磚家,又冇機喺手,睇人哋幾張相就嗡出一大堆 "偉論",又話爆炸, ... dcc2000 發表於 2015-11-18 13:52
買呢d得唔得? 或者喺 ssp 邊到買到? (咩叫"偉哥35cm短線") epc08 發表於 2015-11-18 09:54
mopan 當前離線
咁當然唔係求x其買條鴨記街邊檔果d 13A插頭8字線啦,要揾返大廠正規產品。 我呢隻跟機果條美規兩扁腳線, ... dcc2000 發表於 2015-11-18 01:52
epc08 當前離線
呢種13A轉兩扁腳嘅adaptor可以,日x城、鴨記好似賣緊16~17蚊隻。 雜貨舖賣緊果隻轉上轉,13A --> 兩圓腳 - ... dcc2000 發表於 2015-11-18 15:02
jackalluk 當前離線
中級會員
Inty 當前離線
呢隻係Ipad2 火牛淨落的, 用唔用得? Inty 發表於 2015-11-18 15:42