某人的分身又來了

TOP

某人的分身又來了
wlmak 發表於 2015-11-18 12:18

預咗果班 "磚家" 嚟抽水

果班磚家,又冇機喺手,睇人哋幾張相就嗡出一大堆 "偉論",又話爆炸,又話過唔到乜乜test,仲話d認證係流嘅。。

SSP幾間舖賣緊呢隻叉機,叫咗佢哋去EMSD或者海關舉報架啦。

不過佢哋冇機喺手,又冇人拆開同test過,單憑幾幅大陸網站嘅相,唔知夠唔夠料舉報呢 ?

TOP

預咗果班 "磚家" 嚟抽水  

果班磚家,又冇機喺手,睇人哋幾張相就嗡出一大堆 "偉論",又話爆炸, ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 13:52

分身揚到出世面,話冇EMI FILTER就會火燭唔安全既磚家,呢個世界有幾多個,仲要識打中文,住香港
講廣東話,最重要係同一個時間上黎EPC 

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2015-11-18 15:09 編輯
買呢d得唔得?

或者喺 ssp 邊到買到?
(咩叫"偉哥35cm短線")
epc08 發表於 2015-11-18 09:54

呢種13A轉兩扁腳嘅adaptor可以,日x城、鴨記好似賣緊16~17蚊隻。
雜貨舖賣緊果隻轉上轉,13A --> 兩圓腳 --> 兩扁腳就唔建議用喇,質料仲好差吓。

IMG-20151118-WA0010.jpg

不過最理想都係另外買條13A插頭嘅8字線啦,跟機果條美規兩扁腳8字線,似係冇 "雙重絶緣",果班乜都嗡得出嘅 "磚家" 又會話乜乜柒柒漏電會電死人架。

IMG-20151118-WA0008.jpg

"偉哥線" 咪係呢條被稱為 LG 35cm 20AWG 粗線芯 USB線 lor  

IMG-20151118-WA0009.jpg

TOP

咁當然唔係求x其買條鴨記街邊檔果d 13A插頭8字線啦,要揾返大廠正規產品。

我呢隻跟機果條美規兩扁腳線, ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 01:52



    咁師兄你果幾條三腳線係邊度買咖?幾錢一條呢? THX~

TOP

呢種13A轉兩扁腳嘅adaptor可以,日x城、鴨記好似賣緊16~17蚊隻。
雜貨舖賣緊果隻轉上轉,13A --> 兩圓腳 - ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 15:02


13A插頭嘅8字線?
http://world.taobao.com/item/139 ... 4.0.0.xwsFBo#detail

TOP

我係淘寶 買了 "原装苹果8字电源线 英标", 原装係佢話, 我證明唔到, 打開睇過, 保险丝  係 5A, 攞上手質感幾好, 當然我唔係 磚家 , 不過如果真係 漏電 的確 係會電死人 >.<

TOP

TOP

Ipad2.jpg
呢隻係Ipad2 火牛淨落的, 用唔用得?

TOP

呢隻係Ipad2 火牛淨落的, 用唔用得?
Inty 發表於 2015-11-18 15:42

插得實,又穩陣嘅話咪可以 lor。
不過變咗直插式,隻牛又有返咁上下size,好阻地方啵。

TOP