仲要大陸銀行acc,支付寶no way
dcc2000 發表於 2015-11-17 21:46


微訊, 銀聯都得

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2015-11-18 02:38 編輯
微訊, 銀聯都得
Miipp 發表於 2015-11-18 00:27

香港卡都可以?

微信支付我用緊,不過係綑綁大陸acc

TOP

呢隻牛有行貨架,係A-Grade買跟埋3腳線
howardvcp 發表於 2015-11-17 23:30

咁 "甲級" 係咪好似雜貨舖咁,賣舊半水找一蚊先 ?

剪星都有所謂 "行貨" 架,同 "甲級" 個價錢lor

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2015-11-18 02:11 編輯
支持開箱!!

dcc2000 兄,想問下你係唔係自己求其買過條電源線換左原裝果條兩腳插的電線? 因我見佢跟黎條線上寫住 "2 x 0.84mm",個頭度寫住 "7A",而我自已有 d 舊既 printer、DC、PSP 等等電源線係 8 字頭諗住攞返黎用,但細心 d 睇發現條線上寫住 "2 x 0.75mm",個頭上寫住 "2.5A"...

有 d 驚會唔會條線有影響 (e.g. 唔夠電? 我一 d 都唔識電既野...),但睇跟黎果本 manual 又話 input "AC 100-240V 1.5A (max)",咁即係點?
eddienghs 發表於 2015-11-17 23:32

咁當然唔係求x其買條鴨記街邊檔果d 13A插頭8字線啦,要揾返大廠正規產品。

我呢隻跟機果條美規兩扁腳線,廠家係KENIC,呢間廠都算OK架,你果隻跟機可能都係一樣,不過呢種孖線睇落唔似係雙重絶緣,用喺220V聽聞唔係咁安全。
其實好多牌子產品都用KENIC呢間廠嘅電源線,可能價錢平d啩,名氣當然冇VOLEX,I-SHENG,LONGWELL,LINETEK果d咁出名。

美規線,因為行110V,電流高咗所以咪要用粗d線芯同7A插 lor。
13A插頭(或者歐規兩圓腳)嘅8字線,因為用喺220V,8字插果邊都係用2.5A,插頭通常配3A fuse,隻牛得果幾廿W,入220V,線芯用0.5其實都已經足夠。"AC 100-240V 1.5A (max)",我嘅理解係插100V時,最大1.5A耗電。

不過安規電源線呢方面,都係等專家解答喇。

我果幾條13A線,有KENIC,有I-SHENG。

TOP

香港卡都可以?

微信支付我用緊,不過係綑綁大陸acc
dcc2000 發表於 2015-11-18 00:59


唔知, 我有網銀, 未試過. 佢係叫做在线支付, 可以睇下.
http://help.jd.com/o/help/question-187.html

其實可以係香港開到大陸戶口的, 係香港分行開埋大陸個邊的戶口 (見証戶口), 以前做人仔定期好多人咁做. 買野付款方便 d, 充支付寶又可以 0 手續費

TOP

師兄係tb買嗎?

via HKEPC Reader for Android

TOP

咁當然唔係求x其買條鴨記街邊檔果d 13A插頭8字線啦,要揾返大廠正規產品。

我呢隻跟機果條美規兩扁腳線, ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 01:52



    多謝指教!! 獲益良多,解答哂我諗極都唔明點解佢要跟 7A 線,係唔係有咩潛在問題我諗唔到等等...

TOP

本帖最後由 epc08 於 2015-11-18 11:22 編輯
咁當然唔係求x其買條鴨記街邊檔果d 13A插頭8字線啦,要揾返大廠正規產品。

我呢隻跟機果條美規兩扁腳線, ...
dcc2000 發表於 2015-11-18 01:52


買呢d得唔得?
http://world.taobao.com/item/139 ... 4.0.0.xwsFBo#detail
或者喺 ssp 邊到買到?
(咩叫"偉哥35cm短線")

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP