同我一樣囉~老人家
tommykwan222 發表於 2012-5-14 20:29



    ==

TOP

其實你\妳係咪師姐黎
samlcy1997 發表於 2012-5-14 20:28



    係咪女?係呀,琴日放bwu,比買家話我細=_=

TOP

賣la

TOP

1995
arkam 發表於 2012-5-14 20:28



    好在無叫錯........

TOP

同我一樣囉~老人家
tommykwan222 發表於 2012-5-14 20:29



    我童顏 d人話我似14 5認老

TOP

係咪女?係呀,琴日放bwu,比買家話我細=_=
arkam 發表於 2012-5-14 20:29



    早知我買啦,見識下~

TOP

我童顏 d人話我似14 5認老
arkam 發表於 2012-5-14 20:31



    童顏, 我都想有呀

TOP

我童顏 d人話我似14 5認老
arkam 發表於 2012-5-14 20:31



    同女仔講年齡係一個錯誤~

TOP

回復 42# arkam


   我都想咁講
本身我會期望係一個姐姐

TOP

童顏, 我都想有呀
tommykwan222 發表於 2012-5-14 20:31



    男仔難d

TOP