我應該呢一世都唔會去學...太難啦
都系拼音岩我style
tommykwan222 發表於 2012-3-18 21:32


學到DD啦

TOP

倉頡我係一竅不通,我系用普通話拼音
wonghoyat 發表於 2012-3-18 21:31



    拼音可以打好快GA

TOP

拼音可以打好快GA
samlcy1997 發表於 2012-3-18 21:37



    ok啦,都唔係話太快

TOP

ok啦,都唔係話太快
wonghoyat 發表於 2012-3-18 21:42



    我同學一百字/MIN....

TOP

依家同你地試下打倉頡....

TOP

應該係,,,
好少見一開始就有套同刻比你(即使係ABS)
samlcy1997 發表於 2012-3-18 21:19

唔好亂up,呢隻只係好普通既ABS9008白同G1版

TOP

我應該呢一世都唔會去學...太難啦
都系拼音岩我style
tommykwan222 發表於 2012-3-18 21:32

想當年, 暑假期間用左一個月左右, 由速成都唔識, 到學識倉頡
用萬里機構出版 蔡劍南著 24小時學倉頡 本書唔錯的, 而家唔知仲有無...

不過拼音都可以100字/min, 神人

TOP

想當年, 暑假期間用左一個月左右, 由速成都唔識, 到學識倉頡
用萬里機構出版 蔡劍南著 24小 ...
raisin 發表於 2012-3-18 22:28



    我都冇囉, 連30都冇...
依家要開始練盲打啦

TOP

想當年, 暑假期間用左一個月左右, 由速成都唔識, 到學識倉頡
用萬里機構出版 蔡劍南著 24小 ...
raisin 發表於 2012-3-18 22:28



    佢話一次成句咁打出黎,唔難喎...

TOP

佢話一次成句咁打出黎,唔難喎...
samlcy1997 發表於 2012-3-18 22:32



    句子就難啦, 詞語就得啦

TOP