samlcy1997 當前離線
特級會員
我應該呢一世都唔會去學...太難啦 都系拼音岩我style tommykwan222 發表於 2012-3-18 21:32
TOP
倉頡我係一竅不通,我系用普通話拼音 wonghoyat 發表於 2012-3-18 21:31
wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
拼音可以打好快GA samlcy1997 發表於 2012-3-18 21:37
ok啦,都唔係話太快 wonghoyat 發表於 2012-3-18 21:42
wch922 當前離線
應該係,,, 好少見一開始就有套同刻比你(即使係ABS) samlcy1997 發表於 2012-3-18 21:19
raisin 當前離線
tommykwan222 當前離線
GeorgeLoB
想當年, 暑假期間用左一個月左右, 由速成都唔識, 到學識倉頡 用萬里機構出版 蔡劍南著 24小 ... raisin 發表於 2012-3-18 22:28
佢話一次成句咁打出黎,唔難喎... samlcy1997 發表於 2012-3-18 22:32