本帖最後由 乂小南乂 於 2018-8-7 17:43 編輯
回覆 乂小南乂
好奇請教下,d 粉幼細 d 係咪印出黎會靚 d?
blackjacklun 發表於 2018-8-7 15:56 
同電腦解像度 原理好相似~ 我地有EA toner 同super EA toner
假設 普通 碳粉 經由drum image 再由 +- developer 同 +- toner 熔合
再經由 Fuser (加熱器) 加熱 (以上指細機仔, 姐係出面買到既型號)
有一D機 仲會有ibt belt~獨立既drum 同其他獨立原件
Ea tone做到既就係 熔點 同其他碳粉唔同
另外有一D 碳粉係會有油, 我地既碳粉上面係有蠟, 整合所有後, 可以令到toner經由fuser加熱後, image更加貼服係張paper上面
令到更清晰, 顏色更飽和,細緻~~~
亦做到ISO 減少更多二氧化碳排放,保護環境~ |