回覆 28# 乂小南乂


   好奇請教下,d 粉幼細 d 係咪印出黎會靚 d?

TOP

回覆  乂小南乂


   好奇請教下,d 粉幼細 d 係咪印出黎會靚 d?
blackjacklun 發表於 2018-8-7 15:56


Fuji Xerox不嬲都印得靚D

TOP

本帖最後由 乂小南乂 於 2018-8-7 17:43 編輯
回覆  乂小南乂


   好奇請教下,d 粉幼細 d 係咪印出黎會靚 d?
blackjacklun 發表於 2018-8-7 15:56

同電腦解像度 原理好相似~  我地有EA toner 同super EA toner
假設 普通 碳粉 經由drum image 再由 +- developer 同 +- toner 熔合
再經由 Fuser (加熱器) 加熱 (以上指細機仔, 姐係出面買到既型號)
有一D機 仲會有ibt belt~獨立既drum 同其他獨立原件

Ea tone做到既就係 熔點 同其他碳粉唔同
另外有一D 碳粉係會有油, 我地既碳粉上面係有蠟, 整合所有後, 可以令到toner經由fuser加熱後, image更加貼服係張paper上面
令到更清晰, 顏色更飽和,細緻~~~

亦做到ISO 減少更多二氧化碳排放,保護環境~

TOP

回覆  乂小南乂

多謝師傅解答,我以後真係唔敢再用代用啦,怕怕....
BTW,幫我搞果個師傅真心 nice,唔係 ...
blackjacklun 發表於 2018-8-7 15:49


其實我唔知幫你果個C父係邊個黎架~ 我唔係付負細機仔~ 我係負責office, 大型機, 始終唔同team, 但係出發點都係一樣既, 客人滿意 我地就開心~~

TOP

Fuji Xerox不嬲都印得靚D
KinChungE 發表於 2018-8-7 15:57

影得靚, 但係$$$$$$$$$$
師父都知既有D野

TOP

回覆 34# 乂小南乂

客人滿意,你地就開心。呢份專業精神而家真係唔係個個人同公司做到,繼續努力加油!

TOP

我部cp105b自已入炭粉和鐵粉,用原裝粉盒,用吸塵機吸剩粉先再入粉,當然要帶mask

TOP

某寶入過唔小, 同樓主圖片同款, 31塊錢人仔一盒, 用左幾年都無問題, 只能夠話樓主唔好彩, 不過代用風險係比較高

TOP

我淘過幾間,價錢差不多,初初只用代用,冇入鐵粉,結果部機要拎上華強北整,原因冇鐵粉,部機整壞,跟住自已淘支裝,充粉個陣落埋鐵粉,到現在都冇事!正常用2套代用後要落鐵粉,大部份淘寶粉盒冇鐵粉,你用個強????一試就知,吸唔起就冇鐵粉!

via HKEPC Reader for Android

TOP