..rgb得手墊,然得乜都冇...好離譜

TOP

我都心郁郁想出隻紅軸rgb版,唔知依家做緊幾錢呢
carlos22z 發表於 2015-5-26 18:04


買啦ching , 用左之後你就覺得係值
啲燈實在太靚

TOP

我都覺得K70個系列用"拉絲鋁無Cover" 手感禁起黎同其他機械軸係唔同,係正DD

TOP

D燈好靚

TOP

我都考慮緊紅軸

TOP

唔知邊度仲可以買返舊logo個隻K70呢....或者K65都得..?

TOP