呢隻同DELL 出果隻唔知邊隻好D呢, 唔計$的話

TOP

回覆 1# minazuki

我上年尾都係買左同一隻,抬隻 27 吋 mon,而家可以旋轉打直睇一D直睇比較舒服既網站。點解你唔將D線收埋入條臂度?

TOP

夾玻璃唔知得唔得呢
招搖仔 發表於 2015-4-5 03:14


應該冇事
我夾緊3分強化玻璃

TOP

回覆  minazuki

我上年尾都係買左同一隻,抬隻 27 吋 mon,而家可以旋轉打直睇一D直睇比較舒服既網站。點 ...
hkpenthouse 發表於 2015-4-6 02:47


update左圖收左兩條啦
條power cord同dvi線唔夠長,所以冇收晒

TOP

諗位去馬ge時候,睇睇只mon係咩羅C位, 點知只三叔係無挂牆功能
頂~

TOP

我都買左個D5H 4-10KG 不過只要人仔283 運費只要30人仔 運費唔夠店主包底

即係313人仔搞掂晒...樓主買貴左...

TOP

回覆 35# nkwhahaha


    學習中.............. 有人攪團購就好 !!!

    BTW, 無VERSA 孔可加這個:

   

    http://detail.tmall.com/item.htm ... &id=40331653431

    參考下...

TOP

我都諗住淘番個俾notebook+mon用
2015-04-09_225340.jpg

TOP

回覆 38# prowede


    ? ........ from loctek ???

    thanks

TOP

回覆  prowede


    ? ........ from loctek ???

    thanks
gsmjmm 發表於 2015-4-10 09:56


YES

單臂嫌佢固定個支伸得太高唔岩位
呢隻岩岩好

TOP