提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 23# whitechunk

哦! 是用四種顏色的載體代替四色碳粉!

我是見有些網頁教, 每個顏色的粉盒加上面5-10gm的純載體來用! 這樣可以嗎?

TOP

回覆  whitechunk

哦! 是用四種顏色的載體代替四色碳粉!

我是見有些網頁教, 每個顏色的粉盒加上面5-10gm ...
gulakpi 發表於 2016-5-27 17:29


如果你部機仲用得, 只係淺色, 就可以咁做
如果部機已經出error, 咁你加落粉盒都冇用

留意, 當部機變翻正常之後, 請用翻正常碳粉(帶載體果種), 唔好自己加咁多載體落去, 傷機

TOP

不明白!
那是否如果用含有載體的正常碳粉, 就不易出Error? 不用另加載體!

TOP

不明白!
那是否如果用含有載體的正常碳粉, 就不易出Error? 不用另加載體!
gulakpi 發表於 2016-5-28 22:12


yes, 因為個error係冇哂載體搞到印唔出色, 上唔到粉

TOP

回覆 27# KinChungE
Ching,
黑白laser機有冇載體既問題?

TOP

回覆  KinChungE
Ching,
黑白laser機有冇載體既問題?
victorchchan 發表於 2016-5-31 10:56


任何機都有, 只係Fuji Xerox S-LED問題特別嚴重咁解
不過Brother機會有其他問題, 易有鬼影

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP