如果 用代用粉越印越淺,即刻用番原裝,會唔會救到?

TOP

如果 用代用粉越印越淺,即刻用番原裝,會唔會救到?
bkuop 發表於 2015-6-26 19:18


唔會

TOP

回覆 15# CheeseJai
鐵粉
淘寶有得賣
產品詳情入面有講載體係乜野, 同埋點加載體

我只係將載體加入粉盒同碳粉撈埋黎用
之後印野已經深左少少, 不過仲有一撻撻淺色
呢個月開始先冇事

不過淘寶話呢個方法應該只係用 10g 載體, 太多會傷機
但我錯手倒曬成包落去 (40g)

TOP

一定唔用 代用碳粉 啦。
物料同制作工藝, 係唔同架。
其實點解要用代用 ?  印好粗既野, 公司都用代用, 純文字, 睇完就掉。但係印好少少, 一定係原裝, 仲要定期 calibration 。 屋企用, 實會印到相, 無 calibration, 就算 ink jet 都係咁先啦。 代用, 做 calibration 都晒氣啦。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

幾個月前買定, 未用, 用了話你們知.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 4# whitechunk

P255DW 的路過

代用都係低溫粉,用左幾舊粉都無問題,家陣都回番TONER 數了

最麻煩係粒ic,printer 係會detect 若果係假會打高壓電入ic 度殺粒ic 的,會聽到printer 裏面有 "dark" 一聲跟住粒ic 就會被電死左其它機都用唔到

printer 若果set 左gateway,係會上網查番粒ic 係咪真野,後來我既printer 都只係set 到lan 唔set gateway)。

TOP