問題終於完全解決! 原裝usb cable(一端是usb公, 另一端是 micro usb )已搞掂, 不關電力供應問題.
O/S: win ...
riderkid 發表於 2015-4-9 09:39


勁...
不過好奇點解某 D 電腦無事

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 riderkid 於 2015-4-10 09:26 編輯
勁...
不過好奇點解某 D 電腦無事
tomchen 發表於 2015-4-9 20:37


可能之前裝其它硬件時, 已被供應商driver啟動.
所以寫得好嘅程驅應該幫用家啟動埋still image acquisition events, 累我去shop換咗一次機(沙田去深水埗, 係地舖"鷹揚" 抵讚, 肯換, 好nice.),  去check機(又來又回, 沙田去尖沙咀Canon. *跟住係多口講嘅-唔係即日取機, 因為維修部不在這里, 只是服務中心)

大大走去 Canon 買咗條新原裝 cable? 照計應該無乜特別....

咁就可以不換 cable?

LiDE 120 應該有 Canon ...
toylet 發表於 2015-4-10 00:31

條cable係買scanner時已包括, 不需要再去買.

stimon.exe 或still image acquisition events 是光學硬件同windows 溝通橋樑, 好似webcam都要啟動.
有興趣可參考
stimon.exe係window 2000/ME/XP本身已有, window 8.1就用still image acquisition events替代. 唔係硬件就會有運作問題, 這是小人嘅報告.

TOP

可能之前裝其它硬件時, 已被供應商driver啟動.
所以寫得好嘅程驅應該幫用家啟動埋still image acquisiti ...
riderkid 發表於 2015-4-10 09:15


因為之前發生過 D Webcam 俾人用後門程式亂咁啟動,Webcam 用家俾人暗地裡偷拍都唔知。唔知係咪咁 win8 做得嚴左,搞到 scanner d 程式都趴晒係度唔郁得,如果唔係都唔會好似你咁掃掃下先 stop 左咁奇怪。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 riderkid 於 2015-4-10 20:38 編輯
Canon 一定要開 stimon? 是否所有舊一代 scanners 都要?
toylet 發表於 2015-4-10 19:13


個人理解網上資料大慨:
無論新舊一代掃瞄器(任何牌子)都要看供應商起碼有對應不同windows的程驅提供;

同時, 98/2000/ME/XP自身o/s需要stimon.exe啟動配合, (開機時已啟動, 可在工作管理員見得到的), 但stimon.exe是否這些o/s本身已有, 我就不大清楚, 因為印象中以前我用這些o/s裝scanner driver,  才見過stimon.exe出現.

而window 7/8/8.1就需要still image acquistion events啟動作配合.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 riderkid 於 2015-4-11 10:17 編輯
小人部 HP C4345 AIO scanner 就不需開 stimon....
所以, 小人先懷疑同舊 scanners 有關! ...
toylet 發表於 2015-4-10 20:32


應該係要啟動才能與大大部scanner溝通, 這是小人淺見. 部機運作正常, 咩都唔洗理; 有問題時, 試下啟動幫唔幫手囉.

但網上也有人教可以把stimon.exe放在window 7 有關scanner嘅程式folder也可以令部scanner運作正常, 如果遇到我的相同操作問題時.(可能still image acquistion events 並沒有啟動.) 我也嘗試過, 真的是可行.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP