yoimcalvinn 當前離線
中級會員
ABS的白同刻好似係咁.. 我套都係...唔係"同刻"黎 samlcy1997 發表於 2012-3-18 19:05
TOP
AndroidMan 當前離線
Banned
噓.... 最後你都係忍唔到 紅軸都係太重轉左茶軸? chung475 發表於 2012-3-18 17:25
raisin 當前離線
特級會員
samlcy1997 當前離線
do u think mine is a special edition? yoimcalvinn 發表於 2012-3-18 19:35
wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
應該係,,, 好少見一開始就有套同刻比你(即使係ABS) samlcy1997 發表於 2012-3-18 21:19
tommykwan222 當前離線
GeorgeLoB
紅軸重咁咩叫輕呢?? tommykwan222 發表於 2012-3-18 21:20
個底盤 wonghoyat 發表於 2012-3-18 21:20