其實呢部係4 in 1了
以咁多牌子既Color Laser/LED all-in-one入門型號黎講, 呢部真係最大部 ...
KinChungE 發表於 2020-1-9 09:07 
我剛用咗呢部機大半年, 直情後悔自己買得太遲. 一來打印質素同速度非常高, 二來個 scanner 實在好用太多, 尤其可用 feeder 自動雙面.
雖然好大部, 但我老婆反而完全無投訴, 因為用來打印或 scan 小朋友功課練習實在快咗超多. 唯一要挑剔嘅係佢個 software, 次次 scan & save files 啲 file size 都比較大.
同埋個 printing unit cost 真係好低, 官方話可以印到 6000 張, 我可以証明呢個數字比實際唔係差太遠 (當然視乎你要求嘅打印質素). 剛換咗第一次黑色碳粉, 原裝 ~$800, 幾貴, 但唔想無咗 warranty. 另外可以用 WiFi 連線, 屋企用 laptop 做嘢都唔駛特登埋去印嘢. 好爽! |