暫時無事

TOP

LOGITECH D MOUSE應該好COME 用GA WOR
我個隻都用左好耐

TOP

回復 1 #JLO

用左快一年日日用,未有問題

TOP

回覆 10# JLO

在淘寶買鼠標腳貼和微動制
之後這兒有教
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=497&t=1662401

TOP

有無地方可以俾錢換?

TOP

有無地方可以俾錢換?
Vincent828 發表於 21-11-2016 15:25


係啦, 唔係個個人都識同有焊接工具

TOP

有無地方可以俾錢換?
Vincent828 發表於 2016-11-21 15:25


有無人知邊度有得幫人換mouse 微動制 ??

TOP

有無人知邊度有得幫人換mouse 微動制 ??
hkd 發表於 2016-11-24 01:13


好似linke有

TOP

回覆 18# lcy513777


    剛剛買左隻.......聽完有d擔心,問定先

thx 晒

TOP

請問有冇師兄有用 Logitech MX Master mouse?
個 left click button 會唔會好快打柴??
JLO 發表於 2016-11-15 15:35


MX MASTER唔知
之前買過三代logitech mx revolution都係唔夠一年就壞微動
見證羅技保養由5年變3年再變2年,然後冇再買

TOP