買左幾多錢??

TOP

歡迎加入k70rgb

(Sent from EPC Pocket iPhone app)

TOP

我k70不是rgb......sorry..


歡迎加入k70rgb

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
Ming1629 發表於 2015-5-20 04:56 PM

TOP

我都係用緊K70 青軸, 簡直冇得彈, 好彩RGB冇青軸, 唔係有排煩買普通定RGB
青軸啪啪聲用起黎都特別爽
K70我鍾意佢鋁底, 金屬我會覺得耐用D
另外最重要係清塵極方便

TOP

我都係用緊K70 青軸, 簡直冇得彈, 好彩RGB冇青軸, 唔係有排煩買普通定RGB
青軸啪啪聲用起黎都特別爽
K70我 ...
WHL 發表於 2015-5-20 22:57


    但食塵仲快我依家唔用就拎毛巾遮遮佢

TOP

我反而對你背後個張墊有興趣
好唔好用?
張野咩model同幾錢=P

TOP

正, 啪啪聲

TOP

我上淘X買左個 cover 笠住個 keyboard ! 好方便又安全

cover.jpg

TOP

回覆 16# kitchan

re : 我反而對你背後個張墊有興趣
好唔好用?
張野咩model同幾錢=P

淘 X 買的 !!好平 , 二三十元 !!

TOP

回覆  kitchan

re : 我反而對你背後個張墊有興趣
好唔好用?
張野咩model同幾錢=P

淘 X 買的 !!好平 ,  ...
kuenxx 發表於 2015-5-21 21:39

大大求LINK!!!!
在下想狗衝敗左呢張墊!!!

TOP