hyoma 當前離線
進階會員
一定唔包啦 活力寶蹄 發表於 2014-7-16 15:22
TOP
活力寶蹄 當前離線
咁香港既運費系幾多錢啊 hyoma 發表於 2014-7-16 15:26
我用集運到港自取,買左7件貨加埋19蚊人仔 用pps過數,港紙24.xx 活力寶蹄 發表於 2014-7-16 15:28
db3 當前離線
中級會員
speed 當前離線
tda1521 當前離線
初級會員
Joeysin 當前離線
回覆 活力寶蹄 真係好底,順便問下,,用咩集運 tda1521 發表於 2014-7-16 17:39
Ricky_ston 當前離線
Banned
bbqaaq 當前離線
我都上去睇緊 我見深之都,同高登果D都要1千幾百 抵玩 hkjake 發表於 2014-7-16 15:12