一定唔包啦
活力寶蹄 發表於 2014-7-16 15:22



    咁香港既運費系幾多錢啊

TOP

咁香港既運費系幾多錢啊
hyoma 發表於 2014-7-16 15:26



    我用集運到港自取,買左7件貨加埋19蚊人仔
用pps過數,港紙24.xx

TOP

我用集運到港自取,買左7件貨加埋19蚊人仔
用pps過數,港紙24.xx
活力寶蹄 發表於 2014-7-16 15:28



    thanks ching

TOP

望落真係唔錯喎, 仲有得轉色, 買套粗用都抵, 尋日落新高登睇一套背光 keyboard 跟 mouse 最平都要舊半, RMB48 包運費真係抵, 就算玩壞都唔肉亦,

TOP

果牌子名好笑, 優想, "休想"

TOP

回覆 12# 活力寶蹄

真係好底,順便問下,,用咩集運

TOP

回復 6 #活力寶蹄

我剛訂咗

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  活力寶蹄

真係好底,順便問下,,用咩集運
tda1521 發表於 2014-7-16 17:39



    神州

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都上去睇緊
我見深之都,同高登果D都要1千幾百
抵玩
hkjake 發表於 2014-7-16 15:12



    一千幾百果d 係機械軸, 你咁樣拎黎比真係....

TOP