回復 10# hui20299


呵呵~~我唔知=.=""
我只知有自己既程式控制
唔知關唔關7.1既問題呢~
要問下d師兄先知

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢個價 不如買Roccat....

TOP

回復 12# hui20299


ok 架~佢有好多款=.=
但係好多都唔靚-.-

TOP

$550買virtual 7.1.....

TOP

我用過SA-902, 比你個平好多, 但我感覺係中左伏
個伏就條編織線到, 以為呢種設計好安全啦, 但我用左4個月就斷左, 而斷既係內部線材, 外表睇係完全冇事, 斷左之後一邊有聲一邊冇, 好快就掉左
我勤你真係小心D條線

TOP

老實講我唔識點分好定唔好~
買e個耳筒...真係我想買一個耳筒
咁岩我女朋友睇到e個話靚~
我試左唔錯~`就買了-.-就係咁easy=.=""

TOP

回復 16# 狂人日記


佢有保養~~你無拎去攪咩?

TOP

回復 18# wellcomekit


我試過扭下條線, 扭岩位有聲, 扭唔岩位冇聲, 呢個情況係物理地斷喎, 都唔方有得保啦...
再講又唔係咩貴野, 當買個教訓
(我幾年前iphone4跟機送個耳筒而家間唔中都仲用下, 完全冇病冇痛, 我諗我應該唔算粗用既人掛?)

TOP

回復 19# 狂人日記


我iphone3果個重係到=.=
我都係用下既姐550姐唔係咩野
無咩所謂

TOP