回復 1# tinlong117
其實之前(2010年10月) 係3幾隻 HK 鍵界傻佬,私人去DINNER帶D KEYBOARD玩, 當然係 HK 鍵界 前輩級, 當時本魔鬼都係去學野, 果次之後, 鍵界 前輩們都好想 搞KEYBAORD 版PARTY, 但好多時夾不到時間.又冇地方, 不了了之...................可惜, 因為以前 HK鍵界前輩們 對KEYBOARD有熱誠, 有大智識, 本魔鬼都只係皮毛,
如果. 能請返佢地出山, 本魔鬼必定出力搞
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 2988&highlight= |