raisin 當前離線
特級會員
MOUSEPAD上DO NOT GET SOFT=______=|||| 個PAD幾好WOR karlathe 發表於 2012-9-18 17:12
TOP
karlathe 當前離線
進階會員
cleverandy 當前離線
epc fans
wongcc2006 當前離線
雖然無打FPS, 不過我都好鍾意上面D圖/字 raisin 發表於 2012-9-18 17:14
吳知點解,我都有隻CM STORM的MOUSE,同MS果D比較,佢的感應力強好多,用尼D貴墊,將隻MOUSE拿起少少(成1-2CM)都 ... cleverandy 發表於 2012-9-18 20:39
idevil 當前離線
話說先前用過LOGITECH的LS1 就中了LASER的毒 而小弟從來未用過GAMING MOUSE 先前已經中了機械KEYBOARD的毒 ... wongcc2006 發表於 18-9-2012 09:04
得個盒呀??? 想睇下真身喎 idevil 發表於 2012-9-18 23:27
sanmau 當前離線
中級會員
monalisa987 當前離線