MOUSEPAD上DO NOT GET SOFT=______=||||
個PAD幾好WOR
karlathe 發表於 2012-9-18 17:12


雖然無打FPS, 不過我都好鍾意上面D圖/字

TOP

回復 11# raisin


    上面D圖同字值得"深思"

TOP

吳知點解,我都有隻CM STORM的MOUSE,同MS果D比較,佢的感應力強好多,用尼D貴墊,將隻MOUSE拿起少少(成1-2CM)都有反應,但MS果D無,但有個問題就係,我玩FPS GAME時,台吳夠大,所以有時要轉個身向後要推個鼠2-3下,果時一拿起身,佢有感應好易會搞到控制不穩定

TOP

雖然無打FPS, 不過我都好鍾意上面D圖/字
raisin 發表於 2012-9-18 17:14



    咩意思 冇研究過

TOP

本帖最後由 raisin 於 2012-9-19 08:52 編輯
吳知點解,我都有隻CM STORM的MOUSE,同MS果D比較,佢的感應力強好多,用尼D貴墊,將隻MOUSE拿起少少(成1-2CM)都 ...
cleverandy 發表於 2012-9-18 20:39


1-2cm 誇張了... 我試左3隻mouse5塊pad, 都唔會超過6mm
唔通師兄果隻係zero/inferno?

TOP

話說先前用過LOGITECH的LS1 就中了LASER的毒
而小弟從來未用過GAMING MOUSE
先前已經中了機械KEYBOARD的毒 ...
wongcc2006 發表於 18-9-2012 09:04


得個盒呀??? 想睇下真身喎

TOP

得個盒呀??? 想睇下真身喎
idevil 發表於 2012-9-18 23:27



    #2有相片啦

TOP

用後感明天吧 要測試多幾HOUR

TOP

本帖最後由 sanmau 於 2012-9-19 00:32 編輯

我自從係度見到機械KB之後,我諗都無4個月,我已買左4隻kb同5隻 mouse 好毒呀

見到呢個post後,咁岩又今日去開ssp,咁岩又見到師兄呢隻野,跟住就用隻手去去摸下佢,跟住........

TOP

rapid fire led on 果到好鬼型...

TOP