原帖由 diamond 於 2009-7-10 01:57 發表
唔知 3M 冷氣機 filter 得唔得呢 ?


我試過2款(老婆d 穿窿就掉d舊野+超市最cheap 果種).
記住:無乜野又隔塵又細風阻.  塵一定係跟風走.  風到塵到.  風在塵在, 風亡塵亡.
早前我個project, 就係幫932 安裝側板個隔塵網.
雖然已用空氣清新機, 間房好小塵, 但心理上好似有會安心d.
事後發覺安裝絲襪會因風阻大左另到溫度升1-2度.
於是放棄唔用, 克服自己心理算數.

超市d cheap o野 10-20蚊有交易, 買番黎自己剪好個size (可以細小小.  安裝時就拉大佢).
如果安裝晌箱外面(eg 932 側板), 可以用風扇釘, 方便拆出黎洗.  美觀兼實用.

panty hose air filter.JPG (53.82 KB)

pantyhose

panty hose air filter.JPG

fan nails.JPG (76.68 KB)

nails

fan nails.JPG

TOP

原帖由 hkman 於 2009-7-9 22:14 發表
你係拉緊黎用, 定係鬆住黎用?
鬆住黎用, 無風過,

拉緊黎用, 好易破.
所以, 應該係唔係咁好的

好押韻

TOP

原帖由 highflyer 於 2009-7-10 08:15 發表


我試過2款(老婆d 穿窿就掉d舊野+超市最cheap 果種).
記住:無乜野又隔塵又細風阻.  塵一定係跟風走.  風到塵到.  風在塵在, 風亡塵亡.
早前我個project, 就係幫932 安裝側板個隔塵網.
雖然已用空氣清新機, 間房好 ...


其實用左空氣清新機都幾effective,明顯無左d大舊塵,但點都係有d灰咁細塵既入左電腦機箱

TOP

原帖由 roadwarrior 於 2009-7-10 00:17 發表


one member posted that before
personally i believe it is cheaper than buying filter because "used" pantyhose is free
the airflow should increase if the pantyhose is relatively thin, e.g. those for s ...


but used pantyhose may have bad smell   Any Ching can confirm used pantyhose has good / bad smell?

TOP

原帖由 simonv_v 於 2009-7-10 09:05 發表


其實用左空氣清新機都幾effective,明顯無左d大舊塵,但點都係有d灰咁細塵既入左電腦機箱


咁梗係喇, 唔會100%, 點都會有d 入左去.
(鼻屎少左, 但鼻毛唔剪得 )

TOP

原帖由 dudemansam 於 2009-7-10 09:36 發表


but used pantyhose may have bad smell   Any Ching can confirm used pantyhose has good / bad smell?


我前後用左2個星期左右, 唔覺有味喎.
用老婆果隻, 咪有佢d 體香囉 . (梗係洗淨先用喇)

TOP

原帖由 diamond 於 2009-7-10 01:57 發表
唔知 3M 冷氣機 filter 得唔得呢 ?

用緊,唔錯丫

TOP

原帖由 highflyer 於 2009-7-10 10:26 發表


咁梗係喇, 唔會100%, 點都會有d 入左去.
(鼻屎少左, 但鼻毛唔剪得 )




利害

TOP

3層口罩分3次用

幾好嫁

TOP

原帖由 highflyer 於 2009-7-10 10:27 發表


我前後用左2個星期左右, 唔覺有味喎.
用老婆果隻, 咪有佢d 體香囉 . (梗係洗淨先用喇)


HKEPC 會員千其唔好去偷人地d舊絲襪做filter 呀

[ 本帖最後由 dudemansam 於 2009-7-10 12:29 編輯 ]

TOP