原帖由 FOXCONN 於 2007-2-4 02:59 發表
我依家只會去Award 同我兩位朋友做緊既公司買料

我通常落正刀/中央田果d買

TOP

原帖由 超音肥鼠 於 2007-2-4 02:45 發表
好簡單,我上黎唔係要貢獻,因為我唔係神,我開個POST講啊樓主,係因為我覺得佢因為自己對塊板既認識有限,但係就話人地係黑店!!!佢唔係白X....係咩先!!!
仲有...你話幫樓主還一個公道,好老實 ...

你經過佢個situation未?
唔知頭唔知路係到upupupupupupupupupupup係咪有d無聊呢

P.S.板主見到煩請lock post
哩個post以經變了嗌交post

TOP

原帖由 超音肥鼠 於 2007-2-4 02:45 發表
好簡單,我上黎唔係要貢獻,因為我唔係神,我開個POST講啊樓主,係因為我覺得佢因為自己對塊板既認識有限,但係就話人地係黑店!!!佢唔係白X....係咩先!!!
仲有...你話幫樓主還一個公道,好老實 ...


想問下版主這樣算唔算人身攻擊?

會員的規範及條款
第三條
D.禁止出現任何人身攻擊、侮辱、謾罵、威脅、挑釁的內容,任何會員也不能以遭受上述攻擊為理由而採用還擊手段。

[ 本帖最後由 sharp 於 2007-2-4 12:28 編輯 ]

TOP

原帖由 超音肥鼠 於 2007-2-4 02:45 發表
好簡單,我上黎唔係要貢獻,因為我唔係神,我開個POST講啊樓主,係因為我覺得佢因為自己對塊板既認識有限,但係就話人地係黑店!!!佢唔係白X....係咩先!!!
仲有...你話幫樓主還一個公道,好老實,公道自在人心,我念你無咁大權力去做呢樣野LO,只會令人覺得個樓主會唔會真係有小小過份自大LO!!你話唔回我既帖,無所謂,我根本唔覺得你係度講緊野!!你都冇重點既,由頭到尾我都唔知你係度講咩!!如果你覺得你真係冇野講既!!咁唔該你唔好講咁多
路過

好一句公道自在人心

再見啦肥鼠, 我地會好掛住你架! 我地會好掛住認為自己岩晒, 人地錯晒, 點人返小學, 話人係白X, 叫人睇電腦書既肥鼠架!

小朋友, 檢點一點吧.

TOP

再講多次,希望有關方面能正視此問題。

另外幾位爭論中的朋友們,無必要受挑釁而被罰丫,冷靜 d

TOP

原帖由 Phil_123 於 2007-2-4 02:55 PM 發表
路過

好一句公道自在人心

再見啦肥鼠, 我地會好掛住你架! 我地會好掛住認為自己岩晒, 人地錯晒, 點人返小學, 話人係白X, 叫人睇電腦書既肥鼠架!

小朋友, 檢點一點吧.

我睇到佢講既野都幾無奈

TOP

我都係路過
我都好少回人d post
但見到肥鼠哥哥既回應我都忍唔住要問

究竟你係咪就係當事人所講既SALES?


因為以我呢個第三者角度睇
佢D REPLY實在係好好笑~~
而且冇POINT
人地好理性咁解釋點解點解
但佢就係咁話自己好勁
識野多其他人幾班

咁實在係好難令人信服

TOP

我估佢唔係sales嘞,因為以佢咁勁,定必知道 update BIOS 就掂啦,佢三兩下手勢就update完啦,使乜攪到而家一鑊粥?

就算不屑自己做,同個客單聲都得掛?

TOP

小弟不才,做一個小小終結:
如果各位覺得樓主指這間店舖
係黑店,樓主買塊主機版回去後發覺有問題,第一次換主機版又有問題,再次去店舖換主機版後去其他店舖測試又有問題,再回去店舖想再次換主機版,而店舖未作測試,而覺得主機版本身無問題而作出不再次換主機版, 各位覺得這間係黑店,以後各位唔好去這店舖買電腦.

而各位同意部份會員指這間店舖
係白店,部份會員覺得這店舖做法對代客人已經做到本份,各位覺得這間係白店,咁以後多點去買電腦.

各位覺得
係黑店係白店 ,應該自行缺定.

TOP

Doing Business like that , Well..... I can only give the SHOP a song


喊得一句句
金曲:蝕對空虛
(原曲:絕對空虛)




夜店一個角落裡 獨坐以黑暗作伴侶
隔數張檯那處 是對寒酸愛侶
食晒都要坐落去 實在我喊得一句句
碎了的心再碎 蝕到直黐晒線
o拿起把刀斬過去

蝕到空虛 (實際當衰)
無人幫襯似廢墟


蝕到空虛 (實際當衰)
無人o也野我淚垂


仍然是無客 從未發巿
我要蝕到哪年期


成日無客 成年未發巿
再咁蝕法確「驟忌」


若係你 做老闆
若係你 又咁慘
你都谷氣



[ 本帖最後由 trader-ahwai 於 2007-2-4 17:23 編輯 ]

TOP