原帖由 超音肥鼠 於 2007-2-4 02:45 發表
好簡單,我上黎唔係要貢獻,因為我唔係神,我開個POST講啊樓主,係因為我覺得佢因為自己對塊板既認識有限 ,但係就話人地係黑店!!!佢唔係白X....係咩先!!!
仲有...你話幫樓主還一個公道,好老實,公道自在人心,我念你無咁大權力去做呢樣野LO,只會令人覺得個樓主會唔會真係有小小過份自大LO!!你話唔回我既帖,無所謂,我根本唔覺得你係度講緊野!!你都冇重點既,由頭到尾我都唔知你係度講咩!!如果你覺得你真係冇野講既!!咁唔該你唔好講咁多 路過
好一句公道自在人心 
再見啦肥鼠, 我地會好掛住你架! 我地會好掛住認為自己岩晒, 人地錯晒, 點人返小學, 話人係白X, 叫人睇電腦書既肥鼠架!
小朋友, 檢點一點吧. |