你地成班都係師兄弟黎GA

TOP

你地成班都係師兄弟黎GA
samlcy1997 發表於 2012-5-14 22:14



    無錯,我都係宜家先知

TOP

你地成班都係師兄弟黎GA
samlcy1997 發表於 2012-5-14 22:14


剛相認

TOP

已經轉咗話題...

TOP

ching應該都十幾年前畢業?
wonghoyat 發表於 2012-5-14 22:08


讀左一年F1就過左外國了

TOP

唔係... 大家講緊點分樓主既keyboard

TOP

串串貢

TOP

讀左一年F1就過左外國了
majai214 發表於 2012-5-14 22:16



    都算係師兄弟一場。一入joe門,就撇唔開st. joe仔呢個名

TOP

串串貢
羊仔 發表於 2012-5-14 22:17


偏見

TOP

偏見
raisin 發表於 2012-5-14 22:19



    絕對係偏見(自己人一定幫自己人)。

TOP