算啦,無野做,學人寫下BLOG先~
samlcy1997 發表於 2012-10-2 13:52



    係到放下毒吹下水仲爽XD

TOP

係到放下毒吹下水仲爽XD
tsangwui123 發表於 2012-10-2 16:21



    寫BLOG都得姐...

TOP

無錢啊~
samlcy1997 發表於 2012-10-2 13:21



    無感覺.............

TOP

無感覺.............
wonghoyat 發表於 2012-10-2 17:18



    因為CHING你已經唔需要咁低級既毒

TOP

因為CHING你已經唔需要咁低級既毒
tsangwui123 發表於 2012-10-2 17:30



    唔關事,因為PRO未有,所以咩都無感覺.......

TOP

因為CHING你已經唔需要咁低級既毒
tsangwui123 發表於 2012-10-2 17:30



    你會錯意..佢係話對錢無咩感覺....

TOP

本帖最後由 raisin 於 2012-10-2 18:07 編輯
你會錯意..佢係話對錢無咩感覺....
samlcy1997 發表於 2012-10-2 17:32


我都贊成佢係呢個多D

TOP

我都贊成呢個多D
raisin 發表於 2012-10-2 17:33



    明白明白,,CHING揮金如土,又點會對錢有感覺XD

TOP

明白明白,,CHING揮金如土,又點會對錢有感覺XD
tsangwui123 發表於 2012-10-2 17:39



    可憐我咁慘..

TOP

可憐我咁慘..
samlcy1997 發表於 2012-10-2 17:49



    你唔買隻RAT9都慳唔少

TOP