tsangwui123 當前離線
中級會員
算啦,無野做,學人寫下BLOG先~ samlcy1997 發表於 2012-10-2 13:52
TOP
samlcy1997 當前離線
特級會員
係到放下毒吹下水仲爽XD tsangwui123 發表於 2012-10-2 16:21
wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
無錢啊~ samlcy1997 發表於 2012-10-2 13:21
無感覺............. wonghoyat 發表於 2012-10-2 17:18
因為CHING你已經唔需要咁低級既毒 tsangwui123 發表於 2012-10-2 17:30
raisin 當前離線
你會錯意..佢係話對錢無咩感覺.... samlcy1997 發表於 2012-10-2 17:32
我都贊成呢個多D raisin 發表於 2012-10-2 17:33
明白明白,,CHING揮金如土,又點會對錢有感覺XD tsangwui123 發表於 2012-10-2 17:39
可憐我咁慘.. samlcy1997 發表於 2012-10-2 17:49