dcc2000 當前在線
進階會員
用番5v port 咁我不如用番lg 原裝仲好,不過我都係買來試下,順便沖下其他野 via HKEPC Reader for Andr ... jcmaster 發表於 2016-3-30 23:14
TOP
getronics 當前離線
三穿七 當前離線
中級會員
c3plx 當前離線
初級會員
肥寶 當前離線
華為用自家嘅快叉方式,暫時嚟講祗可以用返華為嘅充電器行9V快叉。 dcc2000 發表於 2016-4-1 09:13
我都剛淘左呢個 請問呢個係咪可以同時差兩部 又出到2.0既呢? 三穿七 發表於 2016-4-2 17:36
我買左個三頭,方便出差用。 getronics 發表於 2016-4-2 14:53
沒為意有這件產品 原意是買扁腳 居家旅行合用 手頭沒3.0產品 沒為意 謝師兄指點 請問這個一樣會兼容2.0產品的嗎? 三穿七 發表於 2016-4-2 23:50
takeoto 當前離線