岩岩係強買左個,但係番去用個陣我部華為榮耀7 detect到係usb 唔係ac....但係岩岩用個陣都見寫住ac,,,但無耐就變usb...
jcmaster 發表於 2016-3-28 23:55

華為honor 7同mate 8嘅快叉(9V 2A)係用自家嘅快叉(D+ D-)協議,要用返自家充電器先至可以行9V快叉,一般QC2.0嘅識別芯片唔啱呢兩部機用,試吓插返5V port,應該可以識別做普通Android機,用返1.x A 充電 (即AC充電)

TOP

回復 101 #dcc2000

跟住琴日用g3試,又見到寫ac... 但我又睇過我用lg 原裝沖電同qc 2.0port 出差唔多時間沖滿,定好似慢小小。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 dcc2000

跟住琴日用g3試,又見到寫ac... 但我又睇過我用lg 原裝沖電同qc 2.0port 出差唔多時間沖滿, ...
jcmaster 發表於 2016-3-30 09:28


G3 唔支持 qc2.0, 用 qc 口也是輸出 5V.

TOP

G3 唔支持 qc2.0, 用 qc 口也是輸出 5V.
Miipp 發表於 2016-3-30 14:32

我都知唔supoort qc2.0 所以我打show 到ac電而唔係honor7 show usb

via HKEPC Reader for Android

TOP

應該係honor 7認唔到AUKEY QC port嘅識別芯片,所以當咗係電腦USB口,即係叉電電流少於500mA。

插返5V port應該冇問題。

叉電電流嘅大少,係部手機控制,唔係隻牛 。

TOP

其實Aukey 同anker 有咩關係? d 貨好相似

TOP

而QC2.0/3.0,MTK-PE+,華為FCP,Type C-PD之類呢d會轉電壓嘅充電方式,係火牛 + 件device 雙向 "握手" 嚟調節。

TOP

其實Aukey 同anker 有咩關係? d 貨好相似
barryyeung 發表於 2016-3-30 20:07

AUKEY同ANKER冇乜直接關係,早期嘅叉機產品個餡有可能係同一間廠嘅產品。

反而AUKEY同Tronsmart就真係孖生兄弟,好幾款叉機,除咗個外壳設計,裏面塊board同用料係完全一樣。

TOP

應該係honor 7認唔到AUKEY QC port嘅識別芯片,所以當咗係電腦USB口,即係叉電電流少於500mA。

插返5V por ...
dcc2000 發表於 2016-3-30 19:51

用番5v port 咁我不如用番lg 原裝仲好,不過我都係買來試下,順便沖下其他野

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢隻野岩岩出果陣我同Aukey 隻QC 2.0 尿袋一齊買, 我懷疑(強調係懷疑,我冇證據)俾佢差死左部電話個USB 頭, 我要黎差 SH-01G, 正常用左一排突然有日差唔到, 之後部機插咩都差唔起要拎去整, 同時隻牛個QC 2.0 頭都死埋.....反而隻尿袋冇乜野但經此一役都唔係好敢成日用.....

TOP