多謝ching 回覆 明白

TOP

單差一個( qc2.0)快過差兩部以上(,qc2.0+ai ),,正常?

TOP

單差一個( qc2.0)快過差兩部以上(,qc2.0+ai ),,正常?
jc0604535 發表於 2016-1-5 19:14

ching嘅意思係AI port插多一隻device,會影响個QC port ?

應該唔會喎。

TOP

咁依家93人仔仲買唔買到?
dcc2000 發表於 2015-11-17 20:26


我双十一時買,減晒所有優惠只係79.42人仔一部,超抵呀!

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2016-1-15 03:27 編輯
我双十一時買,減晒所有優惠只係79.42人仔一部,超抵呀!
sonycliepda 發表於 2016-1-14 23:15

印象中雙十一果時冇咁平,雙十二果時就真係抵玩,京東同逃佬都係85蚊人仔(再減5蚊,等於80蚊),仲包埋大陸果程運費。
我之前直接揾AUKEY買十隻嘅 "批發價" 都唔祗80蚊

雙十二都喺逃佬買咗隻,加1.x蚊人仔,送多一條雜牌13A插頭電源線 (exactly係鴨記街檔賣8蚊嘅貨色,連牌子都係一樣)

IMG-20160115-WA0001.jpg

IMG-20160115-WA0000.jpg

IMG-20160115-WA0004.jpg

IMG-20160115-WA0005.jpg

TOP

今日係ssp 雜貨鋪買左幾條偉哥高仿線.

TOP

印象中雙十一果時冇咁平,雙十二果時就真係抵玩,京東同逃佬都係85蚊人仔(再減5蚊,等於80蚊),仲包埋大陸 ...
dcc2000 發表於 15/1/2016 03:09

而家仲有冇待價呢唔知。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

之前有ching 介紹taboo jbl線都幾好用!

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2016-1-27 21:30 編輯

其實好多USB線都OK嘅,ANKER,CHOETECH,ORICO,又唔貴,好過果d乜乜金屬頭、乜乜編織線。

LG偉哥20AWG線,線芯較粗,內阻確實係低d嘅。

淘x果d線,真真假假,睇彩數,唔好太認真。

TOP

岩岩係強買左個,但係番去用個陣我部華為榮耀7 detect到係usb 唔係ac....但係岩岩用個陣都見寫住ac,,,但無耐就變usb...

TOP