之後有usb或ide.

TOP

本帖最後由 diy-apprentice 於 2016-2-29 21:25 編輯

未用過MO碟的,就無謂亂咁up啦,用過的就知道,邊個至係寶。講速度,同HDD比較一定無得比,但講穩定,講可靠性,就一定贏晒。當年我就曾經在網上搜尋過一些個案:包括將隻MO碟從四樓掉落街,成杯咖啡倒落隻碟到,甚至有人用刀片界隻MO 碟肉,仍然可以讀寫,這些都是老外做的傻佬實驗,有邊隻儲存裝置,可以同佢咁玩。唔好忘記,香港的法例要求,財務資料要保存最少7年,其他部門仲有好多產品資料,可以係20-30年前的都有,這類資料,一定係要搵極可靠的裝置來用,商務要求唔同一般屋企的玩家要求。

TOP

是,最近兩個月執光碟,可能因為存放良好,所以難以察覺問題。另外碟片是普通款式。

TOP

回覆 60# diy-apprentice

果時都買左唔少 Kodak 金碟,  仲要係空宅買

TOP

同意,我自己見到有人放HI-MD機(我用它主要是支援問題),見到有用,低廉就買。最初用來聽歌,有需要時當作M.O機用(非HI-MD做不到)。 儘管未必可以與真機比較,但它目前稍為方便。

TOP

MO我覺得而家除咗欣賞價值外,都無咩用囉.......

640MB我重有十幾隻,可惜容容細,讀寫時間長,信我,今時今日連HDD都嫌慢嘅人,係唔會想用.......
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

未用過MO碟的,就無謂亂咁up啦,用過的就知道,邊個至係寶。講速度,同HDD比較一定無得比,但講穩定,講可 ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-29 21:06


呢啲我就無試過,但copy完後擺埋一邊,十幾年後攞返出嚟,又真係讀得返。以前我都係呢點先買MO。

TOP

由頭到尾,MO的優勢係reliability,唔係速度。當你D資料好重要,仲要keep數以年計時,就算落左幾個copy去不同的HDD,都不及落個copy去MO咁叫人放心。

TOP

PD 可以說是平價版本的MO,一様是幾10年不變的,不過寫入太慢出世太遲,無乜流行過!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我對更高密度BD碟冇信心, 雖然BD燒碟機已經買到好平, 不過我仍然冇興趣購買. 我估計超高容量100G BDXL應 ...
spooky 發表於 2016-2-29 17:20

Blu Ray出新format支持2K

TOP