gozilla 當前離線
初級會員
TOP
klkh 當前離線
forumdata 當前離線
中級會員
回覆 forumdata 想問係唔係直插落NAS 就得, 唔洗痴膠紙? Thanks! klkh 發表於 2020-12-6 22:37
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
保時捷 當前離線
進階會員
hua83781 當前離線
zoin0000 當前離線
ching 去用下 MG 先會知乜係 7200rpm d 聲 Miipp 發表於 2020-12-6 21:37
回覆 Miipp 我公司就用兩隻Toshiba enterprise, 不過無得比較, 因放左入server rack, 裡面已有兩部serve ... gozilla 發表於 2020-12-6 22:10
Miipp 當前離線
你幾多年未用過7200 zoin0000 發表於 2020-12-7 09:35