本帖最後由 harryytm 於 2022-1-1 12:34 編輯
喺好耐以前啲 HDD 仲係以 MB 數計嘅年代
啲硬碟無自已 BIOS 同 Controller
要靠張 Controller Card 去控制
嗰啲硬碟上面有張上廠時嘅壞區表
張 Controller 卡會有工具比你第一次用隻 HDD 嘅時候要做 Low Level Format
主要係入幾個個磁頭幾多隻碟片咩容量同已知壞區之類嘅資訊
個工具就會幫你寫啲磁區上去隻碟上面
做完 LLF 之後先可以用 DOS 入面個 FORMAT 去寫 File System 上去
網上圖片

但自從 HDD 用 IDE 之後有自已嘅 Controller
LLF 只會喺出廠之前做
出廠嘅壞區係隱蔽咗唔會現出喺
所以而家啲硬碟係做唔到 LLF
要隻 HDD Reallocate 啲壞區嘅方法係全碟 Fill Zero
但通常壞區數目不停升多數係死磁頭而誤判嘅結果
而唔係隻片碟上面真係有壞區 |