經典中既經典...我岩岩學電腦個陣巳經係FLOPPY機既末代...

1.44 MB right?

TOP

經典中既經典...我岩岩學電腦個陣巳經係FLOPPY機既末代...

1.44 MB right?
tabulaace 發表於 2020-9-2 15:21

yes, 1.44mb

TOP

后生時拎著一大叠1.44去信和看圖抄game
最慘抄完返屋企過返入部腦去到最後一隻碟壞軌

TOP

有USB Floppy Drive

TOP

你地有冇諗過Nuclear missles都係用floppy....

https://www.forbes.com/sites/zak ... siles/#5800c154d81b

TOP

你地有冇諗過Nuclear missles都係用floppy....
goshigoo 發表於 2020-9-4 15:42

有,喺美國,用咗40年

TOP

我諗起1996年嗰陣
無意中喺D多合一光碟
發現有舊嘢叫SNES9X, 仲要入到去再LOAD ROM
跟住先玩到光碟裡面既某D遊戲, D遊戲又好似超任
突然唔知點解問朋友借D超任磁碟試下(當時超任賣緊成HKD2XXX, 買唔起)
一LOAD......得咗
絕對係開心大發現
雖然嗰陣都係超任水尾, 但本身玩緊"小天才"(=任天堂),完全係升咗級

TOP

印象...我以前最少.都有3箱超任Floppy Disk
特登買Floppy箱裝 每個箱應該裝到過百隻
掉左應該無20年.
印象中96~98年果時都仲有玩 跟住放左唔知幾多年先掉
所以無20年.

TOP

本帖最後由 dbpaul 於 2020-9-8 11:20 編輯

cancel..

TOP

好辛苦嫁! 六日五夜, 只係落樓下買外賣, 眼瞓就合下
clamchowder 發表於 2020-9-1 00:18

Load Runner有幾多關?

我由Apple II打到去PC CGA 4色版

via HKEPC Reader for Android

TOP