EDAZ 真係enterprise?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

現在把三四級契女D影片傳過去共3TB, 想唔到係超寧靜, 速度都算快 !

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我ups個隻都收到啦,橙盒,EDAZ

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2020-11-30 23:29 編輯
EDAZ 真係enterprise?
asimo 發表於 2020-11-30 22:23


E=3.5
D=enterprise
A=5400RPM
Z=SATA 6Gb/s with Connector (enterprise)

10T air
12T 有14T->12T
有原生12T改5400rpm

兩個model都抵過10T/8T

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 絕望之黑暗 於 2020-12-1 00:35 編輯
想問下ching隻碟到咗會唔會試著之後先再拆出來插PC?
xpking 發表於 2020-11-30 17:27


試過2TB Mybook Live 拆出來,但是發覺幾次無拉拉 認不到磁區,完整格式化也冇用!(但是HDD變成3TB,間中認不到磁區)
真是不建議拆出來插PC!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

拆出嚟用係咪要遮power pin 3?
maxlau852 發表於 13-10-2020 18:04



    yes

TOP

有ID16/22應該就係He...

#EDAZ好似好啲,14TB lock做12TB好似鬼鬼地

TOP

本帖最後由 Once 於 2020-12-1 07:48 編輯

收貨, EDAZ
行多陣就拆盒

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP