新自護軍 當前離線
中級會員
TOP
BeeBeeSea 當前離線
takeoto 當前離線
進階會員
justiceice 當前離線
上個月至由7仔升級上win10........ 以為會好似7仔咁見到行SSD會自動閂咗defrag........ 不愧"不十"........ ... 新自護軍 發表於 2021-12-29 13:49
sbg 當前離線
不如問仲有冇人用HDD 嚟做 C drive? 2489jnk 發表於 2021-12-24 19:17
W7邊個位置可以做 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) takeoto 發表於 2022-1-7 09:21
2489jnk 當前在線
公司用緊平價廠機 喺HDD sbg 發表於 2022-1-7 11:06 AM
呢度 sbg 發表於 7/1/2022 11:11