applexy 當前離線
Banned
TOP
133954202 當前離線
中級會員
linggo 當前離線
進階會員
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
請問 HDD 2TB black 有 bad sector .. 有冇得換? # 用 hd tune 有太約 6個紅格...徵兆係有檔案抄唔出黎. 同 ... linggo 發表於 2013-6-11 14:09
我都覺得呢個SERVICE 幾好...最重要唔洗我趕去深水埗換 133954202 發表於 2013-6-12 20:51
yes, 起碼我唔駛面對住果個西面四眼仔.. charcsc2000 發表於 2013-6-14 10:33
如兩個服務並存 (快遞 & 維修中心) 更好添...以家變左為個 $50 , 用家唔再揀佢....少左生意.... 但買 W.D R ... linggo 發表於 2013-6-13 13:59
黑口黑面個條四眼仔? 133954202 發表於 2013-6-14 10:34
回復 charcsc2000 內置... 以經 format 左....已收取...等消息... linggo 發表於 2013-6-14 14:43