提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都覺得呢個SERVICE 幾好...最重要唔洗我趕去深水埗換

TOP

如兩個服務並存 (快遞 & 維修中心) 更好添...以家變左為個 $50 , 用家唔再揀佢....少左生意....
但買 W.D RED 又講係唯一代理, 又跌返入VST 迷陣...

TOP

請問 HDD 2TB black 有 bad sector .. 有冇得換?
# 用 hd tune 有太約 6個紅格...徵兆係有檔案抄唔出黎. 同 ...
linggo 發表於 2013-6-11 14:09


一定有得換..
但你果個係外置定內置??
內置佢地好煩, 驗屍咁驗..

TOP

我都覺得呢個SERVICE 幾好...最重要唔洗我趕去深水埗換
133954202 發表於 2013-6-12 20:51


yes, 起碼我唔駛面對住果個西面四眼仔..

TOP

yes, 起碼我唔駛面對住果個西面四眼仔..
charcsc2000 發表於 2013-6-14 10:33


黑口黑面個條四眼仔?

TOP

如兩個服務並存 (快遞 & 維修中心) 更好添...以家變左為個 $50 , 用家唔再揀佢....少左生意....
但買 W.D R ...
linggo 發表於 2013-6-13 13:59


其實住宅先要比50蚊..你如果番office就唔駛比..坐係度等收件..
學之前個ching話, 如果你住得遠, 一來一回都隨時50蚊啦..仲要去兩次添..

TOP

黑口黑面個條四眼仔?
133954202 發表於 2013-6-14 10:34


係..以前服務中心入面有個四眼仔, 望人係斜望, 仲要十問九唔應..
而加沒左呢條友, 打電話去果個正常好多..起碼有問有答..

TOP

回復 24# charcsc2000
內置... 以經 format 左....已收取...等消息...

TOP

回復  charcsc2000
內置... 以經 format 左....已收取...等消息...
linggo 發表於 2013-6-14 14:43


佢收左就ok嫁啦, 正常佢地會打個電話比你..
根據佢地做法, 唔會check有沒壞, 即時1換1, 再送番比你..

TOP