而家我唔會買 死雞住. 暫時對佢d HD 失去左信心.

TOP

Hitachi 1TB 是否只有VST貨?

TOP

梗係wd,5年保個隻最好la

TOP

原帖由 早早你 於 2009-4-4 15:57 發表
梗係wd,5年保個隻最好la


我有佢兩隻 1TB Black 版, 唔錯.

TOP

原帖由 gambler 於 2009-4-4 15:15 發表
Hitachi 1TB 是否只有VST貨?


應該係 (黃金 3C 都只得 VST)
CMS 仲有冇做 Hitachi 代理??

[ 本帖最後由 av117 於 2009-4-6 11:02 編輯 ]

TOP