出現壞磁區,可以用甚麼軟件隔離壞磁區?
Deep Sea 發表於 2021-12-25 10:54

HDD 嘅 Firmware 會自動用後備磁區代替壞磁區
喺 S.M.A.R.T. 嘅屬性 05 睇有幾多個壞磁區
但 OS 會見唔到啲壞磁區

TOP

OS 碟全部轉晒用SSD,只有 NAS 用 HDD,行 btrfs 格式的,
無行defrag好多年了!

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2021-12-25 22:04 編輯
而家仲有無做硬碟重組? 10幾TB 要等幾耐
fai84 發表於 2021-12-24 12:37

有軟件可以指定重組邊一個檔案

不過基本上 Windows 內置個磁碟重組已經夠用
只需要重組細過 64MB 嘅檔案碎片同埋未用空間已經足夠
唔需要整個硬碟重組

TOP

自從 winxp 用 ntfs 之後都無做過

TOP

OS 碟全部轉晒用SSD,只有 NAS 用 HDD,行 btrfs 格式的,
無行defrag好多年了!
blkbd5 發表於 2021-12-25 22:00



    用咩工具做

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都唔明果啲老牌defrag軟件究竟係點生存
例如 O&O defrag

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用咩工具做
fai84 發表於 2021-12-28 13:22

minitool partition wizard v11, no v12!

TOP

回覆 1# fai84

如果碎片不多
唔洗等好耐

TOP