回覆 10# dmm.co.jp

幫手問問外國網友
用緊最舊的HDD是多大容量?
會唔會定期將舊而細的HDD搬新屋轉去大容量HDD?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 dmm.co.jp 於 2019-2-11 23:02 編輯

回覆 11# TH30

我問左外國網友
佢話最舊500gb、1tb、1.5tb用來做串流畀平板睇
反正隨時死唔肉赤
舊hdd可以做冷儲存backup

佢話唔夠位時就睇性價比買HDD
例如10年死雞DM系3TB要千六
19年T記企業版8TB只需千五
3TB(1)+3TB(2)+3TB(3a)換8TB(1), 細就留做backup
即3TB(1)+3TB(2)+3TB(3a+b)唔好formate
只要貼貼紙及改名放入HDD盒放好
又可以慳backup時間

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我無BT或睇JAV
不過我剛剛問左外國網友
佢話最好用8TB HDD儲
如現有珍藏太多唔夠位就買多幾隻/ 幾十隻 / 幾 ...
dmm.co.jp 發表於 2019-2-11 10:39 PM

師兄, 你個朋友好 PRO, 其實係一門學問, 要有心機同時間去"打理".....!

TOP

回覆  TH30

我問左外國網友
佢話最舊500gb、1tb、1.5tb用來做串流畀平板睇
反正隨時死唔肉赤
舊hdd可以做 ...
dmm.co.jp 發表於 2019-2-11 10:56 PM

其實你朋友有幾多隻硬碟? 容量有幾大?
就算用 3.5" 8T, 都要用好多隻, 加上又要 backup....

TOP

要平,

要加左密,

要on the fly 咁play.

thanks

ps: 看開1080p, 成5GB 以上,
呢個煩. ...
xtheo 發表於 2019-2-11 09:26 PM

師兄, 如果你d 珍藏要成日拎番出來睇, 睇你珍藏有幾多幾大? 如果好多好大, 真心建議買隻 4bay or 8 Nas 放, 又可以隨時拎出來睇, 覺得重要個d 再用外置硬碟備份......

TOP

回覆 17# hkpop

咁儲法, 我諗佢要 DIY 隻 24/36 bay 先項到啦

TOP

要平,

要加左密,

要on the fly 咁play.

thanks

ps: 看開1080p, 成5GB 以上,
呢個煩. ...
xtheo 發表於 2019-2-11 21:26


    擺上115

TOP

我用RAR+parity 上115。放左十年的松板貴實子,met-art , x-art都健左。已放棄HDD了

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP