inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
唔知係我黑仔定點,插張5805去個fd部DH67BL完全見唔到張卡,最後試到7月頭個BIOS都係咁......所以先至焗住 ... K_C_ 發表於 2011-8-15 02:33 PM
TOP
lawrencelau1 當前離線
進階會員
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
咁睇黎LSI兼容好d?轉會啦老闆 btw置頂果個兼容post真係好有用,不過更新速度真係.... 樓主,碰 ... inori 發表於 2011-8-15 14:42