早上shipped咗 , 佢用emcs
harakuma 發表於 2025-11-26 09:27


me is SF

TOP

回覆 139# MacMonster


   呢隻14tb聲音嘈唔嘈?

TOP

昨晚入咗2隻,hsbc15 code用唔到

TOP

本帖最後由 susaad 於 2025-11-27 14:56 編輯
咁都有?咁影完之後攞返走都可以當送咗
harakuma 發表於 2025-11-26 11:36


PKPK...ME 2......ECMS EXPRESS  2 sets 一同發貨......凍過水

TOP

PKPK...ME 2......ECMS EXPRESS 一同發貨......凍過水
susaad 發表於 26/11/2025 13:58


最慘呢間嘢唔係一條龍, 而係分好多段你交比佢, 佢交比另一間, 最後一哩路由類似FOODPANDA呢D送貨員送

TOP

EMCS 小心佢last mile 送上門個程會唔會交俾唔知邊度既駁腳送貨
我之前BF 日雨林直送emcs 佢試過就咁擺低 ...
akitohk 發表於 2025-11-26 10:41



    其實係咁做好多年,好彩既係呢家好多管理員會幫手收同望下

我呢到都係無人收就放樓下管理員附近

TOP

我發覺自己菜島ACC內有顯示咗ECMS個單係度, 判咗比菜鳥運?!

TOP

本帖最後由 mickey1234 於 2025-11-27 09:23 編輯

出咗

係ecms

日本出既都係ecms(日本出99%係佢,佢哋送貨前係會打比你,無試過唔打黎)

但用sf,會正路啲,今次成五千銀貨

TOP

回覆 158# mickey1234

ecms會打電話但同時亦會放門口,俾人拎走就冇仇報

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2025-11-27 12:58 編輯
其實係咁做好多年,好彩既係呢家好多管理員會幫手收同望下

我呢到都係無人收就放樓下管理員附近 ...
mickey1234 發表於 2025-11-26 23:42


如果會打電話先/有跟收件人/管理員交涉由管理處代收我上次都唔會真係用日文email 俾amazon jp講返件事
sf 我收到電話間中咁岩屋企無人我都叫佢就咁擺屋企門口

我個次個情況係事前無收過任何電話,無上門按鐘
直接入大廈大堂亦無跟管理員交代,直接擺低信箱下面影住件貨同信箱影相wts 我話已送達
我衝落去時有問返管理員佢話對方穿便服就咁行入黎擺低影相就走左無跟佢講過咩事

平時非peak season 就應該問題不大,
我間中都有amazon jp 直送都係emcs(近厘一年多左直接京東物流送)
但peak season 唔夠人送既時候就真係要留意住emcs佢最後交俾咩人送(我個次都係查唔到last mile emcs佢交左俾咩公司送)

TOP