最經典見過4部1.3G串成一個RAID 0

TOP

最經典見過4部1.3G串成一個RAID 0
computer1975 發表於 2016-3-10 21:01



嘩,好有創意喎!

TOP

嘩,好有創意喎!
diy-apprentice 發表於 2016-3-10 21:22


floppy 都有人砌 raid 來玩,唔係講笑

TOP

floppy 都有人砌 raid 來玩,唔係講笑
tomchen 發表於 2016-3-10 23:07


呢個仲厲害,真係幾十年來聞所未聞!

TOP

呢個仲厲害,真係幾十年來聞所未聞!
diy-apprentice 發表於 2016-3-10 23:09


http://macguild.org/raid.html

TOP

KinChungE 發表於 2016-3-11 11:40


純粹過下癮吧,Floppy咁鬼慢,仲邊有人會咁玩!而家要搵floppy碟和drive都唔易啦。

TOP

純粹過下癮吧,Floppy咁鬼慢,仲邊有人會咁玩!而家要搵floppy碟和drive都唔易啦。 ...
diy-apprentice 發表於 2016-3-11 11:44


呢個用黎做教學好呀...

RAID 5 寫野入去.. 讀野出黎...  甩一隻 FLOPPY DEGRADE MODE..
吉一隻 新 REBUILD .. 亞SIR 講完都未做完.. 等如D DEMO UNIT.. 睇住佢慢慢0黎咁.

超正!

記得以前有D 超人.. 用 5.25 FLOPPY D READ/WRITE 同 HEAD ACCESS 所發出的聲音..
整首音樂出黎....... 我真心覺得呢D 係神人!

TOP

好多叔父出晒黎

TOP

會唔會有人搬埋套打紙帶機出來呢?

TOP

TOP