純粹過下癮吧,Floppy咁鬼慢,仲邊有人會咁玩!而家要搵floppy碟和drive都唔易啦。 ...
diy-apprentice 發表於 2016-3-11 11:44 
呢個用黎做教學好呀...
RAID 5 寫野入去.. 讀野出黎... 甩一隻 FLOPPY DEGRADE MODE..
吉一隻 新 REBUILD .. 亞SIR 講完都未做完.. 等如D DEMO UNIT.. 睇住佢慢慢0黎咁.
超正!
記得以前有D 超人.. 用 5.25 FLOPPY D READ/WRITE 同 HEAD ACCESS 所發出的聲音..
整首音樂出黎....... 我真心覺得呢D 係神人! |