呢間野…上次行過,聽到佢狂屌個後生仔
聽到嘅故事係個後生仔一個月前搵佢整macbook mon
一個月唔夠就壞左
...
mingson 發表於 2020-4-17 22:43


之前經過去門口睇下
見到放咗幾盒出黎
我企響度望咗幾眼
入面2個人坐響度
個態度都幾西下
眼超超咁唔知做咩
之後我冇出聲就轉身走咗
張卡唔好講話壞咁嚴重
淨係風扇有怪聲或者電流聲呢d小問題都要自己硬食
真係咁有錢用一陣就換過張咩

TOP

呢排準備入一/二手Gxlax 2060 Super/2070 Super真系要睇路

TOP

一向呢個牌子都無乜人理

TOP

15日就壞到時真係喊到無謂

TOP

依稀記得N年前剪星都係間中有特平水貨卡賣
賣一轉就無貨返
講緊AMD HD4770 40nm 時代

TOP

TOP

依稀記得N年前剪星都係間中有特平水貨卡賣
賣一轉就無貨返
講緊AMD HD4770 40nm 時代 ...
kcthomlau 發表於 2020-4-18 22:39


其實CUT星D 7日仙MOUSE貨好早已有
我學生時代買過6800ultra
7日內換過2次, 之後張卡玩左個o靚月再壞,
我仲要住港島東, 換幾次卡來來回回車錢時間,
上過當真係上一次就夠

TOP

其實CUT星D 7日仙MOUSE貨好早已有
我學生時代買過6800ultra
7日內換過2次, 之後張卡玩左個o靚月再壞,
我 ...
wah8899 發表於 2020-4-19 12:14


貨本身有問題就大獲

TOP

本帖最後由 Freak 於 2020-4-19 12:37 編輯
其實CUT星D 7日仙MOUSE貨好早已有
我學生時代買過6800ultra
7日內換過2次, 之後張卡玩左個o靚月再壞,
我 ...
wah8899 發表於 2020-4-19 12:14


我係果度買過超平9700pro
托懶張咭玩到升級都無事, 果時細個好恨有張(過氣)旗艦咭

TOP

god_md5 發表於 2020-4-19 12:01



    買左就真係有得震冇得瞓

TOP