4G又幾抵玩喎~效能應該都追上960?
卡洛斯牛頓 發表於 29-6-2015 20:20


960好似低D

但960真係冇咁熱就真既

TOP

本帖最後由 AL131 於 2015-6-29 20:39 編輯

風扇轉先41度
比960真係熱好多

可以放棄入380
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

風扇轉先41度
比960真係熱好多

可以放棄入380
AL131 發表於 2015-6-29 20:37

唔降頻咪得囉理得佢60定80

TOP

風扇轉先41度
比960真係熱好多

可以放棄入380
AL131 發表於 2015-6-29 20:37


原來我有線卡住左,聽日閎機個時再上多張圖

玩完LOL 溫度唔準

想知如果卡多陣會點?

TOP

風扇轉先41度
比960真係熱好多

可以放棄入380
AL131 發表於 2015-6-29 20:37



    你手上的都是非公版,所以好難講話邊個熱定唔熱.有欠公允

而且每個環境溫度都不同

TOP

我仲係用緊Core 2 Quad 我諗換卡都無用了
要換埋U先有用

TOP

我仲係用緊Core 2 Quad 我諗換卡都無用了
要換埋U先有用
watkower 發表於 2015-6-29 23:43



    早買早享受,用緊咩cpu?

TOP

我仲係用緊Core 2 Quad 我諗換卡都無用了
要換埋U先有用
watkower 發表於 2015-6-29 23:43


Q9450 仲有心有力

TOP

回覆 33# 天之邪


    咁又幾抵玩!!

TOP