AL131 當前離線
進階會員
4G又幾抵玩喎~效能應該都追上960? 卡洛斯牛頓 發表於 29-6-2015 20:20
TOP
edward1108 當前離線
Banned
wilson030 當前離線
風扇轉先41度 比960真係熱好多 可以放棄入380 AL131 發表於 2015-6-29 20:37
天之邪 當前離線
中級會員
watkower 當前離線
我仲係用緊Core 2 Quad 我諗換卡都無用了 要換埋U先有用 watkower 發表於 2015-6-29 23:43
小白豬 當前離線
華仔1228 當前離線