chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
TOP
kenki 當前離線
回復 kenki 玩顯咭真係唔夠你玩, 仲咁謙 chiushing01 發表於 2011-1-1 01:48
HK-Steven 當前離線
Banned
回復 kenki 我只係玩完鍾意出下post, 好多玩家低調啫 chiushing01 發表於 2011-1-1 01:54
CHING呢張卡不錯嗎 可以幾多電壓長行c900/s1800? keiya345 發表於 2010-12-31 23:54
重以為部D60係主角添 happy new year to all ching!! seevhs 發表於 2011-1-1 00:05
費米行F@H快舊架構好多 呢張仲要新出 行埋c900/s1800一定好惡 keiya345 發表於 2011-1-1 00:11
btx87 當前離線
royho 當前離線
特級會員
師兄新年快樂, 似乎下對相機都有一定研究 chiushing01 發表於 2011-1-1 08:02