本帖最後由 chiushing01 於 2011-1-1 01:55 編輯

回復 60# HK-Steven


    唔入啦, 不過對msi張5870lightning(8+8pin果張)好有興趣........
    560 foofai好似會入架
    攪乜電腦丫..."痴"黎玩咋

TOP

回復  kenki


玩顯咭真係唔夠你玩, 仲咁謙
chiushing01 發表於 2011-1-1 01:48

睇你表現已經好有滿足感,
好多Ching已經封左你做偶像(Me  too)

TOP

回復 62# kenki


    我只係玩完鍾意出下post, 好多玩家低調啫

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  kenki


    我只係玩完鍾意出下post, 好多玩家低調啫
chiushing01 發表於 2011-1-1 01:54

留個美好回憶,
得閒睇番刀回味無窮

TOP

CHING呢張卡不錯嗎
可以幾多電壓長行c900/s1800?
keiya345 發表於 2010-12-31 23:54



電壓暫時默電係1.067, 只可以拉盡1.087, 長行900一定無問題

TOP

重以為部D60係主角添
happy new year to all ching!!
seevhs 發表於 2011-1-1 00:05



    師兄新年快樂, 似乎下對相機都有一定研究

TOP

費米行F@H快舊架構好多
呢張仲要新出
行埋c900/s1800一定好惡
keiya345 發表於 2011-1-1 00:11



    買啦買啦, 據中央田講, 呢張大把貨返左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄新年快樂, 似乎下對相機都有一定研究
chiushing01 發表於 2011-1-1 08:02



    師兄咁你又有冇中埋單反毒?

TOP